Johny be good lanceert mannen/unisex-collectie

The art of seducing ofte een ode aan de vrouw

Johny be good, het label van de getatoeëerde hemdjes, lanceert binnenkort de eerste mannencollectie. Het label dat begin 2017 werd gelanceerd, voegt daarmee 3 hemdjes toe aan de lopende collectie.

Bijzonder is dat er ditmaal niet wordt gewerkt met geborduurde teksten, maar met geborduurde tekeningen op de borst.

Ik vond het zo moeilijk om teksten voor mannen te bedenken zonder in clichés te vervallen. Door deze speelse tekeningen voelen zowel mannen als vrouwen zich aangesproken. Noem het dus gerust een unisex collectie.

Ruth Trioen, oprichtster Johny be good

De verleidelijke tekeningen zijn opnieuw van de hand van illustratrice Axelle Zwartjes. De collectie heet 'The art of seducing' en is een volledige hommage aan de vrouw. Op elke manchet staat een sleutelgat ipv het gebruikelijke hartje.

Praktisch

De hemdjes zijn gemaakt uit 100% katoen en worden in kleine oplages geproduceerd in Europa.

De prijs is 140 euro - beschikbaar in S/M/L.

Vanaf eind december verkrijgbaar bij Lost in Pablos (Gent) en nu al in preorder via de webshop www.johnybegood.be.

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten