De herfst/wintercollectie van JOHNY

JOHNY stelt een nieuwe collectie voor voor FW21. Geïnspireerd door het turbulente leven van operazangeres Ganna Walszka en haar wereldberoemde Lotusland Garden, staat deze collectie symbool voor contrasten. Felle kleuren wisselen af met onverzadigde tinten, strepen en prints voor een speels geheel. De collectie werd volledig in België geproduceerd en is verkrijgbaar via de webshop en multibrandstores in Vlaanderen.

100% Made in Belgium

De collectie wordt volledig gemaakt in Belgische ateliers. Voor de stoffen wordt enkel natuurlijke materialen of duurzame alternatieven (veelal deadstock). Verder heeft het merk een bijzondere voorkeur voor wol, cupro, viscose, mohair en biokatoen. 

Foto's: Oriane Van Overstraeten

Over JOHNY

JOHNY werd opgericht in 2019 als antigif tegen middelmatigheid. Het merk wil aan de hand van kleine collecties met een uitgesproken concept vrouwen uitdagen om zich anders te kleden. JOHNY ziet kledij dan ook als een middel tot zelfexpressie. Het merk is de favoriet van veel bekende gezichten in binnen- (Ella Leyers, Geike Arnaert, Jennifer Heylen... ) en buitenland (Emma Fridsell, Janie, Sofiaa Manousha...).

Praktische info

JOHNY is te koop via de webshop www.wearejohny.com en in een aantal multimerkenboetieks in Vlaanderen: Ferrer (Nieuwpoort), Dame de Pique (Brugge), Moods (Lier), Fiorelle (Varsenare), Flavours of Lou (Turnhout). Prijzen variëren tussen 155 euro en 299 euro.

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten