JOHNY & Inner Child poppen up in Knokke

De Belgische merken JOHNY en Inner Child slaan deze zomer de handen in elkaar voor een leuke stopbeleving in het shoppinghart van Knokke. Van 1 tot 31 augustus vind je beide merken in het concept The Popup Club, in de Kustlaan 1 (Van Bunnenplein). Het concept brengt naast fashion ook unieke interieurstuks van Olive Antwerp.

Over JOHNY en Innerchild

JOHNY is een Belgisch merk voor vrouwen die zich anders willen kleden. Het merk onderscheidt zich door een keuze voor unieke stoffen, kleurgebruik en verrassende details.

Inner Child is het merk van de Antwerpse Ina Van Vaerenbergh. Met haar label upcyclet ze blazers en hemden tot unieke statementstuks.

Beide merken brengen hun nieuwste stuks naar de popup.

Nacht van Het Zoute

Op vrijdag 4 augustus is iedereen welkom voor een late night shopping in het kader van Nacht van het Zoute. De pop-up is dan open tot 22 uur en er zijn drinks, bites en beats tot 22 uur.

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten