JOHNY stelt de nieuwe collectie FW23 voor
An adventure with JOHNY
Het Belgische merk JOHNY bouwt elk seizoen verder aan een herkenbare visuele identiteit. Typisch voor elke collectie is een verrassend kleurgebruik, bijzondere materialen en texturen en een speelse rode draad. Dat is voor FW23 niet anders. De collectie neemt je mee op trektocht door de natuur. Een klimkoord als riem, knitwear met jacquard bomentekening, plastic tops en jurkjes die doen denken aan tentzeil... het zijn enkele van de verwijzingen naar het outdoorleven dat als inspiratie diende voor de collectie. Kortom: een ontwapenende wintercollectie waarbij elk stuk de eigenzinnige JOHNY signature draagt.
WHO IS JOHNY
JOHNY werd opgericht in 2019 als antigif tegen middelmatigheid. Het merk wil aan de hand van kleine collecties met een uitgesproken concept vrouwen uitdagen om zich anders te kleden. Het merk wordt al nog steeds onafhankelijk en als one-woman show gerund door Ruth Trioen, met een achtergrond in branding en communicatie.
PRAKTISCHE INFO
De collectie is vanaf 7 juli verkrijgbaar via verschillende multimerkenboetieks in Vlaanderen (Raé Oostende, Ferrer Nieuwpoort, Yannucci Turnhout, Profiel Leuven, Olivea Mechelen...) en via de webshop https://shop.wearejohny.com. Prijzen variëren tussen 100 en 350 euro.
Download PDF
Download PDFOver buro coco
Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.
PS. A little glitter never killed anyone, right?