Johny be good: getatoeëerde hemden met een verhaal
Johny be good is een label met een duidelijk concept: getatoeëerde witte hemden voor vrouwen. Op elk hemd is een quote geborduurd die refereert naar het thema van de collectie: lovesickness.
De begincollectie bestaat uit 4 verschillende quotes op plaatsen waar je normaal een tattoo kan verwachten. Shake me don’t break me | Love me tender | Don’t look back |Kiss & tell, het zijn de 4 quotes waarmee de collectie op gang getrokken wordt. De quotes zijn handgeschreven/getekend door illustratrice Axelle Zwartjes, wat het label extra uniek maakt.
De hemden zijn gemaakt uit Belgische katoen, verstevigd met popeline, het model is oversized. De collectie is niet seizoensgebonden, de bedoeling is om de collectie het hele jaar door aan te vullen met nieuwe borduren. Leuk detail: elk hemdje heeft een getatoeëerd hartje op de linkermanchet.
Prijs per hemd: 130 euro (2 maten, S/M en M/L).
De hemden zijn vanaf mid januari te koop op de website www.johnybegood.be en in enkele geselecteerde verkooppunten (oa Harvest Club Leuven).
Foto's door Olympe Tits, packshots door Newdays.
Johny be good is het persoonlijke zijproject van Bruggeling Ruth Trioen (buro coco). Het concept is gegroeid vanuit een liefde voor witte hemden en een liefde voor taal/verhaal. Patti Smith, Lana del Rey, Amy Winehouse, het zijn de muzes voor deze Rock & Roll-collectie.
Download PDF
Download PDFOver buro coco
Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.
PS. A little glitter never killed anyone, right?