Belgisch broekenmerk zoekt Urbanuslovers voor reportage
Het Belgische broekenmerk STEFF lanceert een opmerkelijke oproep. Voor hun komende collectie (FW17-18) gaan ze op zoek naar trouwe Urbanusfans. Het merk ging namelijk een samenwerking aan met stripheld Urbanus. De broeken zullen gesierd worden met een voering die bestaat uit twee verschillende stripverhalen.
Een unieke binnenvoering is het handelsmerk van STEFF, die voornamelijk kwalitatieve chino's en 5-pocket denim ontwikkelt. Eerder was er al een print van een berglandschap, voor de huidige (zomer-)collectie zijn er twee prints van de hand van Belgische 'wallpaper' ontwerpster Alexia de Ville.
STEFF zit niet om een kleine stunt verlegen. Bij de lancering van het label in 2016, deden ze al een oproep naar 'echte' modellen voor hun shoot.
Bij de lancering van deze collectie wil men graag Urbanuslovers in de kijker plaatsen met een reportage. Leeftijd speelt geen rol, zolang ze maar fan zijn. De return? een set broeken met Urbanusvoering, een handgesigneerde strip en eeuwige roem ;)
Mannen die zich kunnen vinden in het merk en Urbanusfan zijn mogen foto’s en een woordje uitleg sturen naar friends@steff.be (vóór 10 maart)
Steff is een label van het Belgische bedrijf Novavo (Kluisbergen). Novavo is een familiebedrijf dat van in het begin gerund wordt door de familie Noterman. Naast Steff hebben zij ook Atelier Noterman en enkele private labels onder hun vleugels. Duurzaamheid en respect voor materialen, mensen en methoden dragen zij hoog in het vaandel.
Download PDF
Download PDFOver buro coco
Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.
PS. A little glitter never killed anyone, right?