A e s a e r t lanceert Julien: de manbag die elke man wil dragen

Met Julien brengt A e s a e r t de eerste tas die elke man zal willen dragen om naar het werk te gaan. De ruime tas heeft 2 opbergvakken met voldoende ruimte voor laptop en papieren. Met haar achtergrond als architecte ontwierp Griet Aesaert een ingenieus systeem waardoor je de tas zowel als rugzak, crossbody of aan de hand kunt dragen. Het leer ziet er stoer en ruw uit en is bijzonder stevig. Julien is een perfecte investering, want de tas gaat een leven lang mee en het leer wordt enkel mooier met ouder worden. Dat maakt hem meteen ook een ideaal kerstgeschenk!

Praktische info

Julien is vanaf nu te koop op de webshop en is standaard verkrijgbaar in bruin en zwart, prijs is 480 euro. Elke tas wordt door Griet met de hand gemaakt in haar atelier in Gent. Op vraag kan de tas verder gepersonaliseerd worden (andere kleur, bedrukt met naam, speciale voering....). Goed om weten: op elke A e s a e r t-tas is levenslange garantie.

Kwaliteitsleer

De basis van een goede tas ligt in het kiezen van goed materiaal en daarom kiest Griet enkel voor kwaliteitsleer van de hoogste klasse. De huiden waarmee de A E S A E R T - tassen worden gemaakt, zijn afkomstig van Europese koeien die uitsluitend voor hun vlees worden gekweekt en is dus een recuperatiemateriaal. Het looien gebeurt op plantaardige wijze, tijdens het proces wordt boomschors van mimosa en kastanje gebruikt in plaats van het schadelijke chroom. Dit is beter voor het milieu en verlengt de levensduur van het leder.

Over A E S A E R T

Griet Aesaert is een Gentse architecte die zich sinds jan 2018 fulltime heeft toegelegd op haar label A E S A E R T. Ze wil met haar tassen voornamelijk actieve mensen aanspreken voor wie een tas naast mooi ook handig en praktisch moet zijn. Haar tassen worden gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsnormen, en daarom wordt haar merk wel eens met Delvaux vergeleken. 

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten