Johny be good lanceert capsulecollectie met Stijn Van de Voorde

Johny be good | For those about to rock

Naar aanleiding van zijn komende theatervoorstelling 'For those about to rock: I salute you' slaat Stijn Van de Voorde de handen in elkaar met het Belgische label Johny be good, dat bekend staat om geborduurde hemdjes en t-shirts. Het leek hem een leuk idee legendarische of herkenbare muziekscènes op een t-shirt te borduren. Het resultaat is een capsulecollectie met drie verschillende illustraties: Liam Gallagher, Jimi Hendrix en the one and only Elvis Presley.

Johny be good | For those about to rock

De collectie wordt op gang getrokken met unisex sweaters en t-shirts in 2 kleuren

(t-shirts: wit en lichtblauw) (sweaters: roze en lichtblauw). Met Liam Gallagher, Jimi Hendrix en Elvis Presley kiest Stijn Van de Voorde bewust voor een portie rockgeschiedenis. De scènes zijn herkenbaar voor een ruim publiek van muziekliefhebbers. De t-shirts en sweaters zijn bovendien unisex.

Fair Wear

De t-shirts zijn gemaakt uit 100 % organic cotton en zijn GOTS (Global Organic Textile Standard) gecertificeerd. Bovendien dragen ze het fairwear label.

De t-shirts en sweaters kosten respectievelijk 30 euro en 60 euro, en zijn enkel online te verkrijgen op de webshop www.johnybegood.be .

Over Johny be good

Johny be good is een label dat begin 2017 met getatoeëerde hemdjes op de markt kwam. Als aanvulling op de collectie witte hemden werd vorig jaar een t-shirtcollectie gelanceerd met illustraties van bekende filmscènes. For those about to rock is de derde collectie van het label, dat steeds een verhaal wil brengen aan de hand van borduringen.

Over For those about to rock: I salute you

FOR THOSE ABOUT TO ROCK: I SALUTE YOU is een voorstelling van Stijn Van de Voorde met straffe muziek, exclusieve beelden en mooie (en minder mooie) verhalen over grote (en minder grote) muzikale helden. In 2020 werkt Stijn Van de Voorde precies 20 jaar voor Studio Brussel. Op twee decennia tijd leert een mens iets bij over ‘muziek’, in de breedste betekenis van het woord. Geven wereldsterren écht om hun fans? Wat gebeurt er écht in de backstage van een festival? Waarom gaan sommige bands lang mee (en andere niet)? Is het een goed idee om jouw helden te ontmoeten? Wat is feit en wat is fictie? En vooral … Waarom is de muziekwereld de interessantste wereld om in rond te dwalen?

De voorstelling loopt van januari tot april in verschillende culturele centra in Vlaanderen.

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten