JOHNY SS20: ode aan de onbezonnen kindertijd

JOHNY is een Belgisch merk dat in 2019 debuteerde met de wintercollectie.

Voor de nieuwste collectie trekt het Belgische merk de kaart van de nostalgie.

De ontwerpen zijn een ode aan de kindertijd en dat uit zich in de speelse silhouetten en kleurrijke stoffen en prints. In de gebreide sweater herken je de vormen van een glazen knikker. Het gebruikte ruitjespatroon voor jurkjes en bloesjes doet dan weer denken aan een windscherm op het strand. Cute!

Duurzaam

JOHNY wil verantwoordelijkheid nemen en gebruikt daarom enkel dead stock (het einde van de stofrol) van voornamelijk natuurlijke en kwalitatieve materialen als wol, biokatoen en alpaca. De stukken worden lokaal gemaakt, in Europa, op kleine schaal zodat er geen overproductie is. Alle knitwear wordt gemaakt in een Belgisch atelier

 

Praktische info

JOHNY is te koop via de webshop www.wearejohny.com en in een aantal multimerkenboetieks in Vlaanderen: Ferrer (Nieuwpoort), Marcelle (Deinze), Avenue (Belsele) en Juuls (Aalter). Prijzen variëren tussen 129 en 295 euro.

meer beelden: zie link

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten