De nieuwste collectie van JOHNY
Voor de nieuwste wintercollectie brengt het Belgische label JOHNY een sterk verhaal doorspekt met de elementen die het zich al sinds het begin eigen maakt. Een verrassend kleurgebruik, geometrische patronen, asymmetrische details en eigen prints en jacquards geven het merk een idiosyncratische stijl. In de hoofdrol van deze collectie spelen twee kleurthema's: kobaltblauw en helder oranje. Beide worden versterkt met groen- en roostinten, zachtgeel en kalkwit. Strepen, giga letters en bloemen wisselen elkaar af als verrassend geheel.
Duurzaamheid en kwaliteit
Opnieuw wordt hoofdzakelijk gekozen voor duurzame materialen als biokatoen, ecoviscose, superkid mohair en Tencel/wool.
Alle knitwear wordt in België gemaakt, de rest van de productie gebeurt in een klein, hoogstaand atelier in Roemenië.
Praktische info
De collectie is vanaf mid augustus verkrijgbaar via verschillende multimerkenboetieks in Vlaanderen (Ferrer Nieuwpoort, Dame de Pique Brugge, Yannucci Turnhout, Uno Knokke...) en via de webshop https://shop.wearejohny.com. Prijzen variëren tussen 80 en 450 euro.
Over JOHNY
JOHNY werd opgericht in 2019 als antigif tegen middelmatigheid. Het merk wil aan de hand van kleine collecties met een uitgesproken concept vrouwen uitdagen om zich anders en eigen te kleden. JOHNY ziet kledij dan ook als het middel tot zelfexpressie.
Download PDF
Download PDFOver buro coco
Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.
PS. A little glitter never killed anyone, right?