De nieuwste collectie van JOHNY

Voor de nieuwste zomercollectie brengt het Belgische label JOHNY een sterk verhaal doorspekt met de elementen die het zich al sinds het begin eigen maakt. Een verrassend kleurgebruik, eigen prints, cut-outs en geometrische jacquards geven het merk een idiosyncratische stijl. In de hoofdrol van deze collectie spelen twee kleurthema's: aqua blauw en liquid brown. Beide worden versterkt met groen- en oranjetinten, zachtgeel en steengrijs.

Duurzaamheid en kwaliteit

Opnieuw wordt hoofdzakelijk gekozen voor duurzame materialen als biokatoen en ecovero viscose. Alle knitwear wordt in België gemaakt, de rest van de productie gebeurt in een klein, hoogstaand atelier in Roemenië.

Praktische info

De collectie is vanaf 3 februari verkrijgbaar via verschillende multimerkenboetieks in Vlaanderen (Uno Knokke, Ferrer Nieuwpoort, Yannucci Turnhout, Rae Oostende...) en via de webshop https://shop.wearejohny.com. Prijzen variëren tussen 100 en 450 euro.

Over JOHNY

JOHNY werd opgericht in 2019 als antigif tegen middelmatigheid. Het merk wil aan de hand van kleine collecties met een uitgesproken concept vrouwen uitdagen om zich anders en eigen te kleden. JOHNY ziet kledij dan ook als het middel tot zelfexpressie. 

Download PDF
Download PDF
Over buro coco

Welcome to the buro boco pressroom.
We're a crispy PR-agency with a special love for cool lifestylebrands and a nose for the extraordinary. Our restless minds are always in the search of novelties, needles in haystacks and funny features. What else? We like to see ourselves as superninja's in an ever- and fastchanging landscape.

PS. A little glitter never killed anyone, right?



berichten